MS231_MS251_ACTION_II.jpg
f05db4963ea2452cbcb33e678ef74962.jpg
e5c482514b6a409bb33db5f789e5a23a.jpg
Stihl MS 251 moottorisaha
MS251_I.jpg
MS231_MS251_ACTION_II.jpg
f05db4963ea2452cbcb33e678ef74962.jpg
e5c482514b6a409bb33db5f789e5a23a.jpg
Stihl MS 251 moottorisaha
MS251_I.jpg
Stihl

Stihl MS 251 moottorisaha

509,00 EUR
Saatavuus - Varastossa

Ei rahtikuluja

  • 14 päivän avoin ostos
  • Henkilökohtainen palvelu

Tuotetiedot:

  • Virtalähde
    Bensiini 2-tahti
  • Sylinterin tilavuus
    45.6 cm³
  • Teho
    2.2 kW
  • Sis. terävarustus
    Kyllä
  • Leikkauspituus
    35 cm
  • Ketjunjako
    3/8'' P
  • Vetolenkkien leveys
    1,3 mm
  • Korttinumero
    PM3
  • Teräketjun nopeus maksimiteho
    18.6 m/s
  • Teräketjun nopeus 133%:n moottoriteholla
    24.8
  • Paino ilman terävarustusta
    4.8 kg
  • Säädettävä öljynsyöttö
    Ei
  • Äänenpainetaso
    103 dB(A)
  • Takuu
    2 vuotta

Tuotekuvaus

Tehokas, kompakti 2,2 kW: n moottorisaha, jopa 20% pienempi polttoaineenkulutus ja jopa 50% pienempi haitallisten aineiden päästö verrattuna perinteisiin STIHL-kaksitahtimoottoreihin, joissa ei ole 2-MIX-tekniikkaa. Erittäin helppo käsitellä ja optimaaliset käyttöominaisuudet. Täydellinen kaikenlaisiin töihin omalla tontillasi, puutarhassasi tai polttopuiden tekemisessä.

Yhden vivun käyttö

Kaikkia tärkeitä toimintoja, kuten kylmä- ja lämmin käynnistys, käyttö ja pysäytys, hallitaan helposti ja kätevästi yhdellä vivulla. Työstä tulee yksinkertaista ja mukavaa samalla kun turvallisuus lisääntyy.

Ketjun kiristys sivulta
Lähes kaikissa STIHL-moottorisahoissa (lukuun ottamatta MS 170) ketju kiristetään turvallisella etäisyydellä terävistä leikkaavista hampaista. Kytke moottorisaha pois päältä ja löysää ketjupyörän kannen ruuvit. Kiristä ketju ruuvimeisselillä ja vedä ketjua varovasti toisella kädellä. Helppo ja turvallinen.

Kompensaattori
STIHL-kompensaattori, kaasuttimen ohjausjärjestelmä, joka varmistaa, että polttoaine-ilma-seos on aina optimaalinen suhteessa suodattimen likaisuuteen. Kompensaattori tarjoaa optimaalisen tehon pienillä päästöillä. Vasta kun teho selvästi heikkenee, on aika puhdistaa suodatin. Suodattimen puhdistusvälit pidentyvät huomattavasti.

Ilmansuodatinjärjestelmä pitkälla huoltovälillä
Ilma imetään vauhtipyörään ja asetetaan pyörimään. Keskipakoisvoima heittää suuremmat ja raskaammat likahiukkaset suoraan ulos. Ilmansuodattimeen pääsevä ilma on siis jo käynyt läpi puhdistusprosessin. Suodattimen puhdistusvälit pidentyvät siten huomattavasti.

Primer-pumppu
Manuaalisella polttoainepumpulla bensiini pumpataan kaasuttimeen muutamalla yksinkertaisella peukalon painalluksella. Sinun ei enää tarvitse vetää käynnistysjohtoa, jotta saat bensiiniä kaasuttimeen. Ylitäyttöä ei ole, koska kaikki ylimääräinen bensiini virtaa takaisin säiliöön.

STIHL 2-MIX -moottori
STIHL:in polttoainetehokkaassa 2-MIX-moottorissa on 1-in-4-kanavainen tekniikka, mikä on erittäin tehokas valtavalla väännöllä, kun taas polttoaineenkulutus on jopa 20% pienempi verrattuna vastaaviin STIHL-kaksitahtimoottoreihin, joissa ei ole 2-MIX-tekniikkaa. Lisäksi päästöt vähenevät jopa 50%. Se on EU II pakokaasudirektiivin mukainen.

STIHL tärinänvaimennusjärjestelmä
Pitkäkestoiselle tärinälle altistuva henkilö voi saada verenkiertohäiriöitä käsissä ja käsivarsissa. STIHL:n erittäin tehokas tärinänvaimennusjärjestelmä vaimentaa moottorin ja leikkauslaitteiden aiheuttamat vaaralliset tärinät tarkasti lasketuilla puskurialueilla, ja koneesta tulee mukava ja ergonominen työskennellä.

STIHL Ematic -ketjunvoitelu
STIHL:n Ematic-järjestelmä koostuu Ematic-terälevystä, Oilomatic-sahaketjusta ja manuaalisesti tai automaattisesti säädettävästä öljypumpusta. Terälevyn ja ketjun erityinen rakenne tarkoittaa, että ketjuöljy päätyy sinne, missä sitä eniten tarvitaan, ilman hävikkiä. Öljynkulutus vähenee jopa 50%

Säiliön korkki pikalukituksella
Patentoitu erityinen bensiini- ja öljysäiliön suljin. Kannessa on pikaliitin, joka tekee siitä uskomattoman helpon ja kätevän avata ja sulkea, täysin ilman työkaluja.

Talvi- / kesäkäyttö
STIHL-moottorisahoihin, joissa on kaasuttimen lämmitys, voidaan luottaa myös kylmänä vuodenaikana: Talvikäyttöön kaasutinta ympäröi esilämmitetty ilma. Tällä tavalla estetään jään muodostuminen kaasuttimessa. Yksinkertaisella valitsimella vaihdat kesä- tai talvikäytön välillä.